Veelgestelde vragen

BESTELLEN EN LEVERING

Kan ik mijn bestelling ophalen?

Rovac is gevestigd in Goes te Zeeland. Het is mogelijk om uw bestelling te komen ophalen. U kunt dit bij de bestelling van uw producten aangeven.

Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?

Uw bestellingen worden bijna altijd bezorgd door Select Vracht, DHL, DPD, MPD of onze eigen dienst. Zij zorgen voor een correcte en tijdige bezorging van de producten.

Wordt mijn bestelling in één keer geleverd, ook al bestel ik meerdere items?

Mits alle items voorradig zijn, worden de items binnen één bestelling in één keer geleverd. Het kan mogelijk zijn dat voor diverse bestellingen, verschillende leveringen mogelijk zijn.

Mijn verzending is beschadigd, wat nu?

U wordt aangeraden altijd uw pakket te controleren voor ontvangst. Indien er reeds duidelijke beschadigingen aanwezig zijn, weiger het dan op voorhand. Mocht u nog beschadigingen tegen komen na ontvangst, neem dan contact op met de klantenservice van Rovac.

Heeft u niet de juiste goederen ontvangen?

Neem in dit geval contact op met de klantenservice van Rovac.

Zijn alle kosten exclusief BTW?

Alle kosten vermeld op de webshop van Rovac zijn exclusief BTW.

BETALEN

Met welke methoden kan ik betalen in de webshop van Rovac?

Binnen Nederland is het mogelijk om met iDEAL te betalen. Voor klanten in het buitenland kunt u contact opnemen per e-mail.

Waar vind ik informatie over facturen en betalingen?

Op de pagina Betalen kunt u alle informatie terugvinden, daarnaast staat de informatie in algemene voorwaarden. Mocht deze informatie niet voldoende zijn, aarzel dan zeker niet ons te contacteren.

Verkoopt Rovac ook aan particulieren?

De verkoop van Rovac is gericht op de professionele markt. Wij verkopen daarnaast ook producten aan particulieren.

Is het veilig om te betalen bij Rovac?

Het is volkomen veilig om te betalen via de webshop van Rovac. Al onze betalingen worden via de server van de Rabobank afgehandeld. Zij staan bekend om veilige en correcte afhandeling van internet betalingen. Daarnaast is de webshop van Rovac beveiligd met SSL certificaten, die ervoor zorgt dat alle data beveiligd is.

RUILEN EN RETOURNEREN

Ik wil een retour melden. Hoe kan ik dit doen?

Op de pagina Ruilen en retourneren vindt u alle informatie over het melden van een retour.

Wat zijn de voorwaarden om mijn goederen te retourneren?

Geef uw retournering binnen maximaal 5 werkdagen na ontvangst van uw bestelling door via info@rovac.nl of per telefoon.

ALGEMEEN

Wat zijn de algemene voorwaarden van Rovac?

De algemene voorwaarden van Rovac vindt u hier.

Wat zijn de openingsuren van de webshop van Rovac?

U kunt 24 uur per dag, 7 dagen in de week bestellen bij Rovac. Het kantoor is bereikbaar tussen 08:30 tot 16:00 op maandag t/m donderdag en op vrijdag van 08:00 tot 15:00.